Gammal dator...

Just nu sitter jag vid mammas dator medans Staffi sitter vid sin och försöker rensa den. För tillfället är den så seg att den lär bli både nerslagen utav mig och Steffi. Så Steffi rensar ut den på alla dens skitprogram sen kan vi instalera det bärbara intrernätet och tv:n. Hoppas att det inte tar allt för lång tid... Inte förrens den är fixad kan vi börja använda oss utav våra bilder... Så tills dess blir det tråkiga bildlösa inlägg... 

Igår red vi ju till padocken som vi fått lov att använda om vi hjälpe till att ränsa upp ogräset i den. Så det ska vi göra någon dag under dessa dagarna, vet bara inte riktigt när. I alla fall, så var Larett mest bråkig men i slutet släppte hon lite i alla fall. Dessutom kunde hon skritta hela vägen hem, och det var riktigt skönt. Hon brukar annars ställa sig och galopera på stället, takta och när hon inte får galopera elr gå på sina jobbiga sätt så börjar hon småstegra sig. Det ända jag ber om är att hon ska skritta. Jobbiga ponny... 

Idag blir det förmodligen att rida en sväng till stranden. Det är ju mycket finare väder idag äv vad de va igår och enligt värderprognosen ska det regna onsdag, torsdag och fredag, så vi får ju passa på. Fast det blirmer framåt eftermiddagen så det hunnit bli lite varmare. För övrig brukar Larett hoppa i vattnet, simma tycker hon är alldeles för jobbigt. Därför hoppar hon, och försöker även vända runt och springa in. Hon tycker inte det är så underhållande att bada, haha. 

//Hanna   

Kommentarer
Postat av: Ninni

Grattis! :D

Du blev vinnaren av min tävling "Veckans Ekipage".

adda min msn: [email protected] :)

2010-08-10 @ 22:12:55
URL: http://pauliinanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0