Godmorgon

Godmorgon, eller ska jag säga god middag... Jaja, jag gick i alla fall upp vid halv ett så för mig är det morgon. Idag var mamma snäll och slängde ut frukosten till våra hästar, vilket innebar att vi fick sovmorgon. Vädret här är inte så kul, ser mest ut som om det ska börja regna när som helst, tråkigt. Förra året var det ju så varmt och fint att man inte visste vad man skulle ta vägen. Önskar det var sånt väder nu också. Men men...
Vi har även ett arbete att ta itu med innan vi åker hem på onsdag, vi ska rensa ut kvistar och grenar från en paddock. Det var vad vi skulle göra för att få låna den, hade hellre betalat men så kan det gå.
Igår red vi till stranden och galopperade och red en del i vattnet. Thomas och mamma följde med med kamerorna och tog foton. Så bilder kommer så fort Steffi är vaken, hon har somnat igen...
Måste även berätta att jag äntligen fixat ett stall till hösten. Eller ja, från den första september. Jag ska flytta till ett stall i Åstorp, det stallet som ligger precis bredvid Åstorps ridanläggning. Fatta vad najs. Hoppas att både jag och Larett kommer trivas där. Skönt att äntligen ha det problemet ur världen.
Bild från Stugan
// Hanna

Kommentarer
Postat av: rebecccaaaaaaaaaaaa

jag vill bestämma lite. nu vill jag läsa en hiss och diss :D

2010-08-16 @ 14:02:31
Postat av: Hanna

Okejokej haha det ska vi nog kunna ordna :)

2010-08-20 @ 19:06:24
URL: http://amateurriders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0