Hagens Vicky

Igår hämtade jag och Madde min ponny så nu står hon snällt och fint i stallet i Åstorp, Aurola åker på Torsdag så fram tills dess är Jenny jätte snäll och fixar till ponnyn åt mig. Hade omöjligt hunnit med skolan, kungshult och Åstorp.
Som Hanna skrev så verkar skolan bra, so far so good.. så det ska säkert bli bra, alla är jätte snälla och så. Brukar oftast finnas folk när man börjar på såna skolor som tror dom är jääätte mycket bättre än alla andra och har finaste hästen och dyraste grejorna osv osv, men så är det inte här :D skönt .
Idag trodde jag att det var sista gången jag red Aurola, men det visade sig att det var det inte eftersom hon, som sagt, åker på Torsdag istället. Rebecca fotade iallafall lite med Ebbas kamera, lite i ridhuset och lite på åkern. Så förhoppningsvis får jag bilderna imorgon så jag kan lägga upp dom då!
Förövrigt kändes Aurola jätte bra idag med en ärlig framåtbjudning till bettet och hon gick väldigt väldigt sällan bakom lod då hon har väldigt lätt för att hamna där, så jag är bara nöjd med henne idag.
I helgen fotas ponnyn så då ska ni få se lite på den, och jag hoppas att madde innan dess kan vara duktig nog att lägga upp filmerna på när jag hoppade den i onsdags FÖRRA veckan, hon är inte snabb inte..
Imorgon ska vi till pålsjöskog med klassen ? får se vad som händer där, men det är skönt, jätte nära till stallet sen. Och nu är jag trött så jag ska sova annars kommer jag aldrig upp imorgon.
Godnatt
// Stephanie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0