Några bilder detta århundradet?

För tillfället har det inte blivit några bilder. Har lite tråkiga bilder på kameran men inga där vi rider. Vi har ju ingen som kan fota när vi rider så det blir ju inga sånna bilder. Eventuellt blir det några bilder när vi rider imorgon för då kunde Thomas och mamma följa med och fota oss lite.
Idag blev det i alla fall som Steffi skrev en runda i skogen. En väldigt lång runda. Vi red ju ett bra tag i skogen innan vi red ut på stranden. Larett var som vanligt helt exalterad förutom några korta stunder där hon faktiskt kunde skritta! Mycket imponerande. Men under några av sina vanliga dampryck var hon nära att sparka en cyklist, gå omkull i en backe och klämma in mig i träden. Det ända man kan göra är i princip att skratta, för det finns inget som hjälper. Nerverna sitter på utsidan helt enkelt.
Jag och Larett hoppade även lite i skogen och på stranden. Hon tyckte det var jätte kul och ville aldrig sluta. Tror hon behöver en semester där hon bara kan leka och ha roligt och inga jobbiga krav ställs på henne. Desamma med mig.
Tror nog att Larett skulle passa bra som galopponny också. Att vara en liten ponny på 147 cm och galoppera förbi en storhäst på ca 170 häst är lite galet. Kanske är det vi ska satsa på istället, haha.
Igår var för övrigt jag och Steffi och fotade valpar hos Aurolas ägare. Gick bra och vi tjänade lite pengar. Lägger nog ut någon bild på någon valp ikväll.
// Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0