ny häst!

Såja, nu har jag en hel del att ta igen. Vi besiktigade ponnyn och då var den halt på båda fram, men förmodligen bara en förslitning så den ska åka tillbaka till ägaren igen, tyvärr. Men så är Madde i Holland nu och har köpt en häst och mig, sto 11 år, skimmel, tävlad 1,20, ca 167 cm hög, snäll, fin sportmodell med 100 kg för mycket?! HAHA! men bättre för tjock än mager, den är inte riden på ett tag men ska tydligen vara väldigt snäll, så får väl börja träna bort extra valkarna. Den kommer med transportör om ett par dagar så då får jag se på den.
Tänkte ändå lägga ut filmerna och bilderna på ponnyn men som sagt så är Madde inte så snabb så hon har inte lagt upp dom än ..
För övrigt så trivs jag himla bra på skolan, toppen, iallafall änsålänge,
och den 24/12 åker jag och Hanna till Teneriffa i 1 vecka och kommer hem cirkus 8 halv 9 på kvällen på nyårsafton så blir väl att göra sig iordning på planet och sen direkt åka och fira nyår, för hoppningsvis med dom bästa, cecce, jalle! :D
En bild på min hund kan ni få sålänge.
// Stephanie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0