Skola

Som ni kanske har märk är det inte så bra uppdatering för tillfället, varken från mig eller Steffi. Anledningen är att vi börjat skolan och alltså inte är hemme lika mycket. Min dag börjar med att åka till skolan vid halv åtta (börjar halv nio) sen direkt efter skolan drar man vidare till stallet. Så ändå gången man har chans att blogga är på kvällarna, efter man har fixat allt hemma som måste bli gjort. Därför är det lite sämre uppdatering för tillfället. Men så snart jag kommit in i rutin och sätter lite extra fart i stallet blir det i alla fall tidigare inlägg än detta.
I alla fall, igår började man då på ridgymnasiet. Det verkar riktigt bra och människorna där är snälla så jag tror inte det kommer bli några problem. Denna veckan blir det ingen ridning i skolan, men förmodlingen blir det i alla fall det nästa vecka. Det ända som har med hästar att göra denna veckan är när vi ska ha stallinformation på fredag. Så än så länge kommer det inte något intressant inom hästvärlden från det hållet.
För övrigt så red jag lite dressyr på Larett idag, hon var lite bråkig och jag blev arg så jag var tvungen att stanna hästen några minuter och bara andas för att inte bli alltför arg. Igår longerade jag henne bara, och då va hon jätte duktig. Imorgon blir det träning för Johanna, hoppas att det går lika bra som de senaste gångerna. Hoppas framförallt att det går bra på söndag, hoppas, hoppas, hoppas! 

// Hanna 

P.s. Inga bilder, min kamera är hos Steffi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0