Tävla Larett

Hittar inte mitt busskort -.- så jag och pappa fick åka och köpa nytt sen åkte vi till stallet och eftersom hanna va lite lat idag så tog vi larett också. Så pappa har varit duktig stallhjälp idag och fyllt på hö och vatten tömt kärror och så. snällt.
Igår skrittade jag och cecce till hemmakväll och handlade lite sen red jag lite snabbt för att mina föräldrar inte skulle behöva vänta sålänge, hon kändes faktiskt riktigt fin för att ha vilat dagen innan. Hon har en tendens att bli alldeles för pigg dagen efter hon vilat, men inte igår då va hon lagom.
Har absolut inget intressant att berätta så tänkte slänga upp lite bilder på när jag tävlade Larett, LC:2 och LB:1.



Framridning.



Framridning.



Framridning.

Bilderna från inne på banan blev väldigt suddiga då det var i ridhus så blev tre från framridningen :)

// Stephanie <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0