Tävlingen!

Jag vet att det inte är så bra uppdatering för tillfället, men för mig är det i alla fall väldigt tight shema, men slänger ju in inlägg så ofta jhag får tid.

Tävlingen idag gick jätte bra. Från att ha vägrat ut sig på de första hinderna så hoppar hon jätte fint med bra bjudning och allt. Vi fick dock en vägring i varje klass men det var helt mitt fel. Men jag är jätte nöjd, äntligen kanske vi kan komma igång på riktigt igen och komma framåt i vårt tävlande. Hoppas på en bra höst med bra resultat och många tävlingar. Tack Johanna som var med och hjälpte mig på tävlingen idag!

// Hanna

P.s fortfarande inga bilder för har fortfarande inte min kamera... tråkigt jag vet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0