Tömkörning

Idag tömkörde Jacqueline mig att tömköra Aurola, jag har fått för mig att Madde har sagt att hon aldrig tömkörts innan men det måste hon ha gjort.. så bra som hon gick idag går inte en unghäst som aldrig blivit tömkörd innan ;o eller? Iallafall hon var mycket fin och lär nog ha en del träningsverk nu efter. Bilder kommer imorron från tömkörningen och jag tror vi slänger upp lite bilder på när vi stegrings tränar grynet också :)
här får ni en bild på en ny duschad Aurola efter ett väldigt svettigt pass.



// Stephanie <3

Kommentarer
Postat av: Theresen

sv; okej, tack för din röst!

Hoppas du har en bra dag :D

2010-08-09 @ 09:10:59
URL: http://theresenordin.blogg.se/
Postat av: Theresen

jättefina bilder i headern!

2010-08-09 @ 09:11:10
URL: http://theresenordin.blogg.se/
Postat av: Hanna

Tack :)

2010-08-09 @ 16:26:29
URL: http://amateurriders.blogg.se/
Postat av: Rebecka Nilsson

så himla kul att se den hästn igen, när madde ägde henne skicka hon hästen till amalia för tillridning så jag har tömkört och ridet henne ganska mycket under tiden hon stod hos mig :)



Har bilder på facebook på henne första dagen hon kom, vilken skillnad du har gjrot med henne!! Ser så otrolig fin ut!! :D:D



hur är hon nu när man sadlar? Har hon fortfarande stor skärck för sadel? :) Skicka gärna på facebook till mig som svar^^ Rebecka Nilsson

2012-01-29 @ 02:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0