världens bästa unghäst i världens bästa sommarstuga

Nu har vi även hittat en padock ca 5 minuters skrittavstånd från stugan så nu kan vi trimma dom lite också, bra för oss illa för hästarna :)
Himla härligt att vara här igen, hoppas på mycket mycket fint väder imorgon så man kanske kan rida ner till havet, men det blir nog inget med det, tyvärr.. kanske på onsdag? Aja, jag har iallafall välrdens bästa unghäst! Absolut inte rädd för någonting ''peppar peppar''.
Aurola har varit otroligt fin att rida nu efter tömkörningen, riktigt lösgjord, mjuk och positivt fram till bettet. :D
Har väl inget intressant att bjuda på änslånge, ska nog ta en sväng ner till hagen och kolla hästarna sen gå och lägga oss.
Bilder kommer som sagt någon av de närmaste dagarna..

// Stephanie <3

Kommentarer
Postat av: Emma - man måste satsa för att vinna!

Varför ska du sälja Aurola?

2010-08-12 @ 11:11:06
URL: http://emmahulander.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Emma : Jag äger inte Aurola, hon är en försäljningshäst. Skulle mer än allt annat vela behålla henne men jag har inte pengar så jag kan köpa henne, tyvärr. :/

2010-08-12 @ 20:10:49
URL: http://amateurriders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0