brb danmark

Hej hej hej. Har inte så mycket att berätta, Sessan vilade igår och idag, hon kommer vila imorgon lördag och söndag också eftersom jag åker till danmark med min kompis imorgon. Ska gå på tivoli julmarknad och bo på hotel. Super mysigt! Kommer hem på lördag, sen på söndag så åker vi upp till flyinge och kollar på flyinge julshow.
Vill Hanna så får hon gärna rida/longera min häst eller släppa henne i ridhuset. Faktum är att det hade varit riktigt bra om hanna hade kunnat börja rida henne lite då och då eftersom hon testar sina ryttare till max och ju fler som ridit henne desto mer lär hon väl sig (hoppas jag) så det är bara bra om hanna rider henne. Hon vet ju hur hon fungerar. Men hon lär väl berätta om hon hittar på något med henne.
Låter ni andra rida era hästar eller det är bara ni som får rida dom?
Kanske slänger in något blogg inlägg från danmark men inte säkert.
Ha det så bra så länge :)
/ Stephanie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0