En Timme Kvar

Nu är det bara en ca en timme kvar tills vi kör hemifrån till spat. Det är nämligen så att vi ska fira min låsas pappa som fyller år nu den 5/12. Det ska bli roligt och skönt att bara ta det lugnt på ett spa, även fast jag inte får några behandligar...! Haha. Har i alla fall redan hunnit vara min vända i stallet. Jag lät Larett vara ute medans jag var där, i en väldigt liten hage. Det känns som hon blir så lessen när hon måste stå inne hela tiden så jag var tvungen att låta henne få komma ut lite. Hoppas inte benet tar något stryk av de, men Larett måste ju få vara lycklig också. Benet var fortfarande lite svullet och varmt, så kylde av de och sen fick hon såklart sin medicin. Onsdag är sista dagen hon ska ha det, sen ska vi på återbesök på söndagen tror jag, vet inte riktigt, mamma har koll på det.
Men nu ska jag byta om och städa upp lite här, för här ser inte okej ut! Förresten hittade förra säsongens paradise Hotel nu! Snacka om att jag blev glad och snacka om att jag kom i säng lite för sent, haha. Gud vad jag älskar den serien!

Vad tycker ni om Paradise Hotel?


Allt ser så fridfullt och mysigt ut när de e snö! Så något possitivt finns de ju med snö ändå! 
Hagarna utanför stallet om någon undrade!  


// Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0