Fredag

Vart ju en del kass uppdatering från min sida både onsdag och torsdag. I onsdags berodde de på att jag vart på bio hela kvällen och inte kom hem förren vid halv tolv, sen igår var det väll mest för jag satt och tittade på Paradise Hotel om jag ska vara helt ärlig. Kollade på Talkshowerna och sådant!

Någon som vet vart man kna få tag i Paradise Hotel säsong 3? Den svenska då, hittar den inte någonstans!

Det hände i alla fall inget speciellt de dagarna, vart som vanligt i stallet och som vanligt hoppade jag Theo i torsdags. Det gick helt okej faktiskt. Bra avslut på vår tid tillsammans för nu blir det hästbyte till nästa vecka. Skönt med en häst man inte behöver slåss med nu. Men som sagt inget fel på att rida Theo bara tråkigt när han e så arg...

Idag har jag i alla fall varit i stallet igen, pysslat och sådant. mamma hängde också med och hjälpte till. benet är fortfarande svullet och varmt men hon har inga problem med att stå på det, man jag vet inte... Är så orolig att det inte ska vara bra... Hoppas det blir bra snart! Hade ju även hand om Sessan så gjorde v till henne sen tog jag in hästarna sen var den stalldagen slut. Haha.

Imorgon drar jag och min familj till ett spa vid typ Ystad. Blir där tills söndag, så imorgon kanske jag inte hinner blogga. Ska hinna till stallet och fixa innan vi åker klockan ett. men jag ska försöka. Annars bloggar jag såklart på söndag. Det blir det förmodligen lite fler inlägg ikväll också, ganska lamt med ett "idag har jag..." - inlägg. Så slänger in mer längre fram under kvällen.

Lite bilder från idag får det ju också bli!


Så sööt!


Alltid -.-


Aj-benet! :(


Älskar dig <3


//Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0