Godmorgon

Okej, har egentligen redan varit vaken ett tag, men ett godmorgon passar väll ändå bra denna tidiga vintermorgon. Jag sitter för övrigt och blir förbannad på min dator eftersom den är så fruktansvärt seg, att spara en film tar flera timmar, när det ända jag har gjort är att dela den!? Detta tar 3 sekunder på min pappas dator. Usch och fy för hur denna datorn blivit. Hoppas verkligen den tar sig i kragen och rycker upp sig snart innan jag blir alldeles från vettet. Har precis avinstallerat några program hoppas den har blivit bättre, vi får väll se!
Har laddat upp ena halvan av filmen på youtube (säkerhetsfilmen) men har lite strul med den sista biten, men det kommer förhoppningsvis idag om datorn slutar bråka.
// Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0