Söndag

Då var man hemma igen efter en bra natt på Ystads Saltsjöbad. Det var härligt att få koppla av lite och äta god mat och bada. Förresten så ängnade jag halva natten åt att sitta och titta på Paradise Hotel avsnitten. Snacka om att jag har blivit totalt beroende av dem, kommer gråta när förra säsongens avsnitt är slut, då måste jag ju vänta jätte länge mellan varje avsnitt! 

Åkte direkt till stallet från spat och fixade lite där som vanligt. Satte på ett lite mindre omslag runt hennes ben idag, som kanske kan släppa in lite mer kyla, vill inte att det ska vara varmt mera, men vi får väll se. Hon har i alla fall inte ont just nu, men vem vet, det kanske bara beror på att hon får medicin? Tog även lite decinfektionsmedel i hennes hovar så att hon inte får strålröta på köpet. Det blir ju inte så frächt när hon går runt i sin box hela dagarna, även om den är ren när jag lämnar den så är den inte så ren framåt natten. Så då kan man ju passa på att vara lite extra noga så vi slipper mer problem. Hoppas nu hon är frisk tills återbesöket, så jag kan komma igång igen. Okej, det är ju ett tag till nästa säsong men vill ändå att min häst ska vara fräch en tag innan, så det inte blir pang på direkt! 

Här är lite bilder från idag: 





// Hanna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0