Tidig Julklapp

Jag och mamma körde en sväng inom Ryckeltofta och handlade lite saker. Köpte bland annat en eskadron grimma med tillhörande grimskaft som en julklapp till Larett. Hon fick den idag så det blev en lite tidig julklapp, men hon sa att hon tyckte den var väldigt fin! Fast skulle egentligen köpa den gråa men den fanns inte i rätt storlek så hon fick en den rosa istället. Visst blev hon söt i den!?
Köpte även de bootsen som syns i bakrunden på första bilden, från Horsewere. Hon blev ju skodd idag och fick snösulor och så satte jag i broddar så då vart det ju tvunget att ha boots nu. Så då var det ju tur att vi hade vägarna inom Ryckeltofta. Förresten så såg jag en tröja som är RIKTIGT snygg från Pikur, GUD vad jag vill ha den, älskar färgen på den och de svarta lapparna allt, skitsnygg! Men den kostarju 2000 typ, men men.
// Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0