Tisdag

Blev inget uppdaterande igår eftersom jag var väldigt trött. Kan ju inte påstå att jag gick och la mig särskilt tidigt söndagen mellan söndag och måndag. Men så kan det gå. Nu har jag pluggat lite och självklart kollat på dagens Paradise Hotel avsnitt så nu blir det sängen. Hände ju inte så mycket igår, var bara hos Larett och fixade henne som vanligt. Idag hade vi ridning i skolan, fick rida Gunvald, en av de yngre lite nyare hästarna, tror han är 5 år. Han var jättefin fast jag kan typ inte fatta galopp på honom, men ann sa att det var det kunde vara svårt för slänger upp huvudet då och sådant. Men det är ju bara att träna på, hur skulle det se ut om det gick perfekt direkt, då lär man sig ju inget. men annars var han jätte fin, man bara sitter där liksom.
Hos Larett hände det vanliga, medicin, kyla benet, rykta lite osv. Inget speciellt. På måndag klockan fyra är det åter besök på djursjukhuset och imorgon är det sista dagen hon får medicin. Vi får hoppas att det är bra i benet, tycker det känns lite svalare, men det är ju fortfarande svullet och så, så jag vet inte riktigt om det verkligen är bra i det. Är faktiskt väldigt orolig för det. Hoppas verkligen det är bra!
// Hanna

Kommentarer
Postat av: Paula

Oroa dig inte, det ordnar sig. Du har skött om henne så bra man bara kan. <3

2010-12-08 @ 22:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0