Vad finns det att säga?

Vad finns det att säga om denna urusla uppdatering? Jag kan inte skylla någon annan än mig själv och nt steffi heller för den delen (!) men nu blev det såhär och det är väll bara att rycka upp sig och försöka en gång till, visst? Hur kan man vara så här lat äns? Att man inte orkar trycka fram en hemsida och i alla fall ge ett tecken på liv, skandalöst, inte sant? Om detta hade varit någon annan sblogg som jag hade läst hade jag redan farit min väg så långt att jag aldrig hade öppnat sidan igen. Men eftersom du är här och läser antar jag att det inte lyckats skrämma iväg dig, så förhoppningsvis har du att se fram emot en hel del saker från min sida på bloggen.
Inom snar framtid lär detta dyka upp på bloggen:
- Säkerhetsfilm
- Film om mitt hästliv från 2007 - sommaren 2010
- Fräscha bilder
- Lite nytt, bra och dåligt som händer just nu inom hästkretsarna
För övrigt skulle det vara kul om det fanns någon som visste något bättre sätt en youtube att lägga in filmer på, annars lär filmerna vara delade i två... Någon?

En ny bild från systemkameran asså shiiiit! ;)


//Hanna

Kommentarer
Postat av: Paula

Lilla gumman, stoppa undan prestationsångesten och skriv bara när du tycker det är roligt. Vi väntar så gärna :-)

2010-12-21 @ 09:30:06
Postat av: Hanna

Haha, äh, det är nt så jobbigt att blogga, har nt så mycket prestationsångest över att blogga, det spelar ju ingen roll ;P

2010-12-21 @ 10:13:02
URL: http://amateurriders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0