Fixat och najs

Faddi kom hit och fixade min dator, hårddisken var utkopplad pga min kära broder... Som för övrigt vägrade hjälpa mig. Så nu kan jag i alla fall lägga in gamla bilder trots att jag inte kam ta nya...

Idag har jag i alla fall tränat för Johanna. Larett var jättefin och mjuk, hoppas hon är lika fin imorgon när vi ska på pay & ride i kullabygden. Blir att hoppa 90 och 100 hoppas på att det går bra efter alla motgångar. Som ni kanske märker är Stephanie väldigt dålig på att ubdatera, jag ska skälla lite på henne så hon kanske skärper sig, även fast jag har varit dålig på sistone så är hon värre.

Bild från i Åsbo i våras, söte, fast suddig... 

//HannaPanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0