Gårdagens Resultat

Pay & Riden igår gick helt okej. Hon var kanske lite springig och ville inte lyssna vilket resulterade i att hon kom fel på väldigt många hinder, i alla fall i 90n. Ibland fattade jag inte att hon hoppa men de va ju kul att hon gjorde de, men hon stannade på två hinder, inte för att hon kom fel, för det sket hon fullständigt i utan för att jag nt var tydlig nog. Samma i en metern, hon sprang och hoppade stannade på två olika hinder. En utav dem en kombination som var räcke - räcke men sju meter emellan! Helt sinnes. Hon ville i alla fall inte hoppa in, testade två gånger sen bad jag dom lägga ner, bara för att hon ska tycka de e kul inte en pain in the as. Så hon hoppade in, var tvungen att trampa om sen hoppa ut. Ja jag är nöjd med henne i alla fall, om man jämför med hur det gick på förra tävlingen... Det viktigaste var att hon tyckte de va kul och att hon kom runt, så jag hoppas att hon hade kul i alla fall. 
Fortfarande ingen kamera så lägger in en bild från en annan pay&ride på kullabygden. 

    

//Hanna


Kommentarer
Postat av: Paula

Hoppas att de har lektioner i svenska på Ridgymnasiet ;-) Tips från coachen: läs igenom texten innan du publicerar.



PS. Ni var jättefina igår!

2010-07-30 @ 15:28:25
Postat av: Hanna

Haha, jaja :) tack

2010-07-30 @ 16:52:29
URL: http://amateurriders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0