Pay & Ride

Idag ska jag ju då tävla pay & ride i Kullabygden. De senaste starter jag och Larett har gjort har rent ut sagt gått åt helvete. Hon hoppar hur fint som hellst på framhoppningen men inne på banan så vill hon inte mer. Jag vet inte vad det beror på, att jag ger henne fel signaler, att hon inte tycker det är kul, elr att hon har ont någonstans. Fast jag tror dock inte att hon har ont någonstans eftersom hon är så fin annars, men man vet ju aldrig. Jag ska i alla fall testa och starta henne idag, egentligen skulle min tränare följt med och sett va de är som händer men hon tog fel på dagen. Så vi ska hitta en till pay & ride där Johanna kan följa med. Men är hon fortfarande lika jobbig, vad jag än gör, så ska vi kanske låta en vetrinär kolla på henne för att vara helt hundra.
Om det inte är något fel på henne, om hon inte har ont så vet jag inte vad jag ska göra. Jag älskar Larett, men jag skulle vilja ha en storhäst som kan lite mer som kan lära mig. Men jag vill inte sälja Larett samtidigt, men hon får ett halvår.


Bild från när vi tävlade dressyr februari förra året


//Hanna  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0