film

God kväll. Ska snart gå och lägga mig men självklart ska ni få ett sista inlägg innan dess!
Red Anastacia i skolan idag, samma som hanna så vart det dressyr för Ann.
Det gick jätte bra idag, hon var mjuk och följsam och tryckte inte ihop sig som hon brukar utan sänkte nacken och höjde ryggen lite mer än vad hon har gjort de tidigare gångerna jag ridit henne.
Åkte sen till stallet, gjorde det vardagliga och hjälpte sandra in med hästarna.
Sen gick jag och Hanna ner med hästarna i ridhuset, min tumme frös fast! .. nej men nästan, det är svin kallt!
Sessan var mycket fin idag! Hon var mjuk och lagom framåt fattade bra galoppfattningar i båda varven tillslut och hade en luftig galopp.
Så var det dock inte genom hela ridpasset utan protesterade någon gång genom att flytta bogarna eller trycka in eller ut rumpan från volten och spåret lite som hon ville, men hon rättade sig snabbt.
Fina Sessan!
Det var väl inte så mycket mer jag hade att säga så ni ska få filmen på när hon hoppade lite igår :)
Sov så gott
/ Stephanie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0