Film

Så, nu tänkte jag slänga in ett blogginlägg igen. Har inte hänt så mycket i veckan. Det vanliga om man kan säga så. Nästa vecka blir det hoppträning på tisdag, sen till ängelholm och tävla på lördag. Får se hur det går, hoppas svackan är över igen. Hade blivit superglad då! Ska verkligen försöka rida mitt bästa.

Letade efter filmerna från när jag och Larett hoppade men hittar dem ingenstans på datorn. Har förmodligen råkat ta bort dem. Men det ligger ju fortfarande på bandet så laddar förmodligen upp de nästa vecka samtidigt som jag lägger in filmen från den senaste hoppträningen. Pappa filmade ju även då, fast att jag intre trodde de skulle bli något med det, men det blev de! Kul! Så de kommer upp någon gång nästa vecka.

lägger istället in en film från när Steffi tränade Larett förra vintern. Hittade filmen i samband med att vi fiade till vår säkerhetsfilm. Så nu laddas den upp här. Detta är en av de första gångerna Steffi rider Larett bara så alla vet. Men jag tyckte hon var jätte duktig. Hittade även filmer från när jag och Larett tävlade trettonspelen och i flyinge i början av detta året. Slänger upp de någon annan dag, för just nu orkar jag faktisk inte redigera en film till! Det tar ju sån himla tid att lägga in den på youtube... Datorn börjar få några år på nacken, så det är ju inte så konstigt....



// Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0