Fixat

Så, nu var filmningen fixad. Nu ska allas filmer bara läggas in på datorn. Har redan fått en filmkamera från Frida, ska försöka hinna lägga in hennes på datorn imorgon så att hon kan ta med sig den på sin tävling. Sen Är det bara Olivias och Helgas som ska läggas in också. Hoppas det är roliga filmklipp, så det blir en rolig film!

Larett var dock inte rolig att rida idag, hon var bara jobbig och stressad och usch! Kanske på grund av all filmning och avtrillningarna? Men i slutet blev hon i alla fall lite bättre och vi kunde göra en förvänd galopp utan byte. Så det var ju bra.

Imorgon får hon vila, och på fredag ska jag hoppa henne. Blir en övning som jag fått från Johanna, som mamma ska hjälpa mig med. Så det blir nog lite film på det, men det är inte förren på fredag.

Imorgon ska jag även fixa till Sessan eftersom Steffi ska till Ullared ju. Sen ska vi till Cantina på kvällen så hon får lite ont om tid. Men det löser sig. Ska försöka komma upp lite tidigare imorgon så jag verkligen hinner med allt. Kvällen blir nog inte så händelserik, ska se på Paradise Hotel klockan elva, annars är inget annat planerat.

Vad gör ni en lugn kväll, finns där något extra som gör kvällen lite bättre?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0