Hoppning

Idag blev det att hoppa övningen jag fått av Johanna. Det innebar, tre stutshinder 5,8m sen en bred men låg oxer. Övningen gick galant, och Larett hoppade fin fint. Tror hon tycker det är skönt nu när hon slipper backa in i hinderna. Då blir det ju plötsligt så mycket roligare! Vi kom fel i två gånger, ena gången fick jag avbryta men det gör inget. Jag håller ju fortfarande på med att lära mig lägga hästen rätt. Även fast jag märker att vi kommer komma fel, kan är jag lite sen att reagera och göra något åt det. Men det kommer väll!

Mamma filmade när jag hoppade och lägger in det här imorgon, har inte riktigt tid till det nu, eftersom säkerhetsfilmen tog upp hela kvällens shema. Men nu är det (som steffi skrivit) klar och ska bara brännas klart. Den är väldigt rolig vill jag lova! Det tyckert jag i alla fall, och Steffi! Haha, vi får väll se vad de andra anser om redigeringen!

Skulle vilja ha lite nya filmer till datorn, det är så jobbigt att behöva ladda ner en ny varje gång man e sugen på att titta film, det tar ju ett tag när man inte har den kvickaste datorn.
Det är ingen där ute som är sugen på att tipsa om några bra filmer? 

 
En bild från en hoppträning i sommras kanske?

// Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0