Måndag

Kom hem från stallet för ett tag sen. Har inte så mycket tid just nu annars hade jag lagt in filmerna från den förra hoppträningen. Men som sagt har jag inte den tiden idag. Har ekonomiprov på onsdag och en hel del andra läxor som jag måste prioritera. Men jag kommer ladda in den någon gång denna veckan, förmodligen någon gång efter ekonomiprovet är klart. Ska försöka hinna med det så snart som möjligt.
Idag blev det ett dressyrpass på Larett. Hon var hyffsat fin och har blivit mycket duktigare på det där med förvänd galopp. Men hade mitt bett där hemma så fick låna ett annat som var tvådelat, hon hängde sig lite mer på detta än vad hon gör på sitt vanliga tredelade. Vet inte om det var pga bettet eller om det bara var att hon inte riktigt ville jobba ordentligt idag. Blev i alla fall bättre mot slutet.
Imorgon blir det ridning i skolan, får förmodligen rida chadidja, inte riktigt min typ utav häst men men, sånt är livet. Sen är det hoppträning med larett i frillestad. Plus att jag ska hämta min hjälm på vägen till stallet! Mycket roligt! Äntligen en ny fräsh hjälm som inte är ful och dessutom trasig och förstor. Utan en alldeles perfekt hjälm.
Tänkte slänga in mitt veckoschema för ridningen med larett!
Vecka 47
Måndag: Dressyr
Tisdag: Hoppträning
Onsdag: Uteritt
Torsdag: Vila
Fredag: Dressyr rida igenom henne ordentligt
Lördag: Tävla
Söndag: Skritta/Vila
// Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0