Mys

Ligger i sängen med Li nu, blir snart bubbelbad. Skulle egentligen badat för ett tag sen men då hade något hänt med varm vattnet så hoppas det funkar nu! Stod mellan att gå och köpa choklad eller mixa en banan smoothie, slutade med banan smoothie. Både gott och nyttigt!
Någon som har tips på något annat gott och nyttigt på vad man kan äta/dricka när man är riktigt sugen på något?

Fixade lite snabbt i stallet idag och sen som hanna sa fixade vi med filmningen så nu har jag bara ridhusregler kvar att fixa så vi kan ha det till filmen. Missade tyvärr hanna avtrillningar haha, men får ju se det när vi lagt upp det på datorn. Jag tror att det kommer bli en jätte bra film. Vet att vi har iallafall EN kul grej, hahaha. sjukt!
Sessan fick vila idag och smälta all uppståndelse om att springa ut och in ur boxar o.s.v. Stackars lilla hästen. Imorgon är Hanna snäll och fixar till min häst och jag ska försöka komma hem från Ullared så pass tidigt att jag hinner rida iallafall!
Annars har jag inte gjort så mycket mer idag. Kom ju hem kl 8 imorse så blev duschen snabbt sen godnatt vid halv 9 :s. Mamma väckte mig vid 12 så att jag skulle kunna sova inatt också.
MUMMS!!
/ Stephanie

Kommentarer
Postat av: alexandra

Gurka & morot + dipp! :D:D

2010-11-04 @ 22:26:44
URL: http://skeckryttaren.blogspot.com
Postat av: Stephanie

Ja det är också gott, men dippen är ju inte så nyttig, men det kanske inte gör så mycket ;p

2010-11-05 @ 23:16:53
URL: http://amateurriders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0