Sammanfattning

Kommer inte riktigt ihåg när det var jag "slutade" blogga men kör en kort sammanfattning på vad som hänt på de senaste i alla fall. Klubbtävlingen gick INTE bra! I LC:n fick jag ett stopp och i LB:n stannade vi ut oss. Det var i kombinationen det var mest strul och det kändes som hon bara backade in i hindrena (som man ska göra enligt Mats) och bara fick anstränga sig så himla mycket hela tiden och då är det klart att det inte är kul. Speciellt inte när man backar jätte nära första hindret i kombinationen så man inte kan hoppa det andra... Jag var påväg att konventera till att tävla dressyr istället men tänkte att jag skulle testa träna för Johanna igen och se hur det går. Det gick ju bra ett tag efter en bra träning med Johanna men sen har det bara blivit sämre sen jag började träna för Mats. Så jag tänker i alla fall inte träna för honom mer...
Så igår hade jag min första hoppträning för Johanna på ett ganska långt tag. Kändes bra. Sen blir tävlingen som jag skulle åkt till nu i helgen men ska tävla i Ängelholm vecka 47 tror jag det var. Hoppas det har blivit bra tills dess. För nu vill jag faktiskt ha lite framgång för en gångs skull...
// Hanna

Kommentarer
Postat av: Paula

Det är du värd <3

2010-11-02 @ 10:23:49
Postat av: Paula

Det är du värd <3

2010-11-02 @ 10:24:09
Postat av: Hsnns

Det hoppas jag världen oxå tycker ;S

2010-11-02 @ 12:31:01
URL: http://amateurriders.blogg.se/
Postat av: alexandra

Jag har aldrig tyckt att Mats var bra xd

2010-11-02 @ 13:01:09
URL: http://skeckryttaren.blogspot.com
Postat av: Hanna

Nä, det är många som tycker han är dålig men de fick jag inte veta förren efter jag hade börjat träna för honom. Men det var även en del som tycker han är jätte bra. Så jag bildade mig en egen uppfattning helt enkelt, och ansåg att han inte var bra utan bara vile backa in hästarna i hindrena HELA tiden...

2010-11-02 @ 18:47:20
URL: http://amateurriders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0