Sweetheart

Har inte så mycket att säga just nu. Sessan fick vila igår eftersom hon ridits varje dag sen i måndags och sen hade hon säkert massa träningsverk från i torsdags och fredags  ;)
Men tänkte bjuda på lite bilder från min gamle ponny från att jag köpt henne ;)



En av de första dagarna jag hade sweet, mars 2008.



Mars 2008.



Mars 2008.



Mars 2008.



Detta måste ha varit när jag flyttade henne till åstorp alltså slutet av 2008.



Våren 2009. Åstorp



Våren/sommaren 2009. Åstorp



2009.



Träningstävling rydebäck 19 april 2009.






Sommaren 2009, från när vi va i stugan med hästarna. Sibirien Ä-holm



Sommaren 2009.

Finns massor av fler bilder från när jag stog på Kungshult och Åstorp, och när vi va i stugan.
Ni får säga till om ni är sugna på att se, Min kompis har lite bråttom till stan så måste sluta nu.
Behöver lite inspiration, ingen aning om vad jag ska skriva om. Lite tråkigt att läsa om vad som händer varje dag. Kom med ideer på vad ni vill läsa om och se.

/Stephanie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0