tidsinställda inlägg

Undrar om det finns någon som vet hur man gör tidsinställda inlägg?
Är så himla svårt att uppdatera med jämna mellanrum på dagarna när man både har skolan och sen stallet, gå upp hyffsat tidigt och kommer hem hyffsat sent, så blir oftast inte mer än ett inlägg om dagen.
Precis kommit hem iallafall, sitter och kollar disney chanel, jag växer aldrig upp!
Ska äta lunch med min mamma och pappa snart och sen blir det stallet, pappa kommer upp när jag ska rida.
Sen är det tråkiga att jag måste ta tåget till stallet sen ikväll igen för att kvällsfodra och sen tåget hem direkt..
Kan ju hoppas på att mamma o pappa har kommit hem igen vid den tiden, eftersom de ska bort vid halv 5, så kan dom köra mig.
Blir tyvärr inga nya bilder idag heller, från och med nästa vecka så ska det bli bättre med de!
Nu när det är snö vitt så kanske vi kan göra en ordentlig vinter design med nya bilder. :)
Men som sagt, någon som vet hur man gör tidinställda inlägg?
/ Stephanie

Kommentarer
Postat av: hanna

för att göra ett tidsinställt inlägg väljer du bara datum och tid när du vill att det ska publiceras på kalender ikonen till höger om fältet där du skriver in rubriken :)

2010-11-28 @ 17:16:05
URL: http://haannaelisabeth.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Ahha! tack så mycket! :D

2010-11-28 @ 17:56:22
URL: http://amateurriders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0