Tillfällig

Har precis lagt in en tillfällig design i bloggen. Var så trött på den gamla så tyckte att denna var sötare. Men vi ska ta lite nya bilder och förändra den lite. Men tyckte ändå att denna blev vintrig och söt.
Vad tycker ni?

För övrig så har jag (som ni nog märkt) inte bloggat på ett tag (igen). Det blev lite strul i torsdags och lite ändrade planer. Har dessutom haft fullt upp med säkerhetsfilmen som ska vara klar på tisdag. Den är i princip klar men vi ska lägga in lite musik och redigera det sista. Ganska jobbigt att göra film faktiskt, tror inte det är det jag ska syssla med när jag blir stor i alla fall. Haha. Filmen kommer kanske läggas ut här på bloggen (om det går) den är ganska stor och ganska lång. Annars lägger vi in de roligaste delarna i alla fall, för de är verkligen roliga!

I fredags blev det ingen hoppning, mamam fixade i stallet och jag tog det bara lugnt hela fredagen. Lördag blev det en dressyrrunda eftersom det var körhinder i alla ridhus och idag blev det ytterligare en dressyrrunda i och med att det var körtävlingar i ridhuset. Vi fick rida uppe på gräsplätten och hästarna var rejält taggade. Larett var så taggad att hon blev så sur när jag rörde henne med vänstersporren i galoppen att hon gjorde sparkade bakut helt vinkelrätt och sedan hoppade rakt upp i luften så jag flög av. Det var första gången jag flög av henne och jag blev väldigt argt. Efter hon slängt av mig var hon inte alls lika fin, kanske för att jag var så arg? Innan dess var hon verkligen loss i handen och mjuk och fin. Precis som hon var i slutet av lördagens pass.
Efter hon slängt av mig försökte hon även göra det igen, men de fick hon inte så efter ett tag gav hon upp. Jag trodde inte den hästen KUNDE slänga av än. Hon har sparkat lite smått mot skänklarna och rest sig och sådant men aldrig varit i närheten av att få av mig. Kanske har hon bara aldrig VELAT ha av mig. Haha. Tjurskalle Larett! 

Imorgon blir det hoppning, mamma hämtar mig på skolan och så åker vi och hoppar. Har med filmkameran så förmodligen kommer filmen upp här imorgon om jag har tid efter vi blivit klara med filmen. Vi får se!

 
En ful gammal bild på den tjurskallen! Haha!

// Hanna


Kommentarer
Postat av: Susanna

Haha men Larett då:) Jättefin headerdesign!

2010-11-08 @ 08:50:05
Postat av: Paula

Strul i torsdags? ;-) Fniss. Fin design. Den är julig och det passar ju. Ni är lika tjurskalliga både du och Larett <3

2010-11-08 @ 10:01:00
Postat av: Hanna

Haha, ja de blev ju lite problematiskt då!

Larett är tjurigast! ;p <3

2010-11-08 @ 22:31:40
URL: http://amateurriders.blogg.se/
Postat av: Hanna

Susanna: Tack :)

2010-11-08 @ 22:43:13
URL: http://amateurriders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0