Dagens Resultat

Jag tyckte att dagens resultat var helt OK men hoppades dock på ännu bättre resultat. Dock var felen endast mitt fel!

LC:n : Målet var att bli placerad i denna klassen men vi stannde på 2:an då jag backade henne för mycket. Vilket resulterade i att hon tappade energin och stannade. Alltså helt mitt fel. Annars gick vi felfritt trots att vi kom lite stort på 5:an.

LB:n : Målet var en felfri runda. Hela banan felfri fram tills kombinationen. Vi kom fel på hindret innan och Larett gjorde något konstigt hopp. Jag tappade henne och rättade inte till henne innan det var försent. Hon tappade bjudningen och stannade. Sen hoppade hon jätte fint, så så länge jag rider rätt och ser till att hålla energin uppe så hoppar hon. Om vi hade blivit felfria så hade vi vunnit i och med att ingen blev felfri. Fick dessutom två tidsfel som jag glömde skriva i filmen, men ja, nu vet ni det. 

Men det blir bra om en vecka, då är det klubbtävling inne på Helsingborgs. Då går det ännu bättre! 

Har för övrigt öningskört idag, varit ute på vägarna och kört, växlat fram och tillbaka mellan 1-, 2- och 3:an. Jag har parkerat, gjort både höger och vänstersvängar och mycket mer. det är kul, och bara svårt när man måste göra en massa saker samtidigt. fast lite läskigt är det när man möter bilar, speciellt lastbilar. Men det gick bra! 

Här är filmen från idag, härlig musik va? Det var den ända som fanns på denna datorn, och jag var tvungen att ha någon annars blir det så tyst och tråkigt!


   

// Hanna

Kommentarer
Postat av: Paula

...å så slipper man ju höra mammas kommentarer...

2010-10-16 @ 20:10:10
Postat av: Paula

..det var Thomas som ringde precis när Larett skulle hoppa kombinationen. Men det kan vi inte skylla på. Duktiga är ni i alla fall. <3

2010-10-16 @ 20:15:33
Postat av: Hanna

Haha, ja, fast man hör dig lite i bakgrunden!

Äh, vi får ta igen de, men vill ha tre felfria LB innan julahoppningen i Åsbo... Och föer att kunna få det, måste vi åka till Malmö vecka 46!

2010-10-17 @ 09:48:43
URL: http://amateurriders.blogg.se/
Postat av: Paula

Men då fyller ju Fredrik 20 år. När är julahoppningen? 4-5 dec kan vi inte, Ystad du vet ;-)

2010-10-17 @ 16:13:16
Postat av: Hanna

Men ska han firas hela helgen? Vi kan prata om de sen ju. Vet inte riktigt vilket datum, ska titta :)

2010-10-17 @ 20:38:58
URL: http://amateurriders.blogg.se/
Postat av: Hanna

Men ska han firas hela helgen? Vi kan prata om de sen ju. Vet inte riktigt vilket datum, ska titta :)

2010-10-17 @ 20:38:59
URL: http://amateurriders.blogg.se/
Postat av: Eleonor

Kul med sån positiv känsla ändå efter dessa rundor! BRA tycker jag!

/ Eleonor

2010-10-21 @ 19:19:57
URL: http://hastoridverksamhet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0