igång igen

Hej, nu var det otroligt längesen sist, men är förhoppningsvis igång igen. Anledningen till att jag inte har bloggat är för att min förra dator var så otroligt seg så det tog mig ungefär en timme att skriva en mening. Men idag så var jag och köpte en ny.
Ni vet vem wibba är för jag skrev om henne i förra inlägget. Hon är iallafall såld nu, så nu väntar det en ny häst.
Har insett hur otroligt stor respekt jag fått för hästar och är nästan rädd för dem, så idag tänkte jag sluta. Men sen insåg jag att det kommer inte göra saken bättre, för hästar är det jag gör.. vad ska jag annars göra? så jag får väl strunta i min noja och tuffa till mig igen, innan var jag inte rädd för något så jag får väl se till att leva upp till den tjej jag en gång var ;)
Imorron blir det att åka till stallet vid 6 för pappa ska ändå köra min bror till flygplatsen, så ska fixa stallet och så sen med Hanna på tävling så kommer nog lite bilder på det imorgon, sen ska jag se om jag kan få några söta bilder på dom söta 3åringarna i stallet :)
// Stephanie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0