Jätte dålig uppdatering..

Som ni märker är det jätte dålig uppdatering här från bådas sida.
Men tänkte berätta att jag har köpt Sessan nu och vi har även hoppat henne! Madde trodde inte att hon kunde hoppa men hon tog sig igenom både linjer och trekombinationer och tyckte det var jätte kul.
Nu har hon dock fått vila några dagar eftersom jag är sjuk men idag ska jag dit och ge henne massor av kärlek och motion. Ska snacka med Madde också och se om det inte är dax att klippa henne snart.
Vart ju och hämtade en dressyrsadel också men självklart passade den inte så nu vet jag inte riktigt hur jag gör.. kanske kan fråga Madde om hon vill köra en vända inom Laholm igen och hämta den andra dressyrsadeln istället, kanske ligger bättre på henne.
Aja får rida i hopp. sålänge.. pekka.
Nu när vi har lov ska vi försöka fota lite mer så vi får lite nya bilder, förhoppningsvis kommer vi vara mer aktiva här och ni kanske kan få lite smakprov på vår film vi gör till skolan.. :) Nu ska jag städa klart mitt badrum och hoppa i ridkläderna samt ringa och stressa Madde lite.
Sålänge får ni en suddig gammal ful bild på Sessan.
/ Stephanie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0