Prinsessan

Hanna fotade slutet av när jag red Sessan "Prinsessan", som jag kallar henne, i torsdags, blev dock inte så bra bilder då vi va i ridhus och det var i slutet så hon var rätt trött + träningsverk från onsdagen, och sen hade vi hoppsadel vilket inte är det opptimala på en dressyrhäst.
För övrigt så har vi börjat skissa lite på ny bloggdesign och header, kom gärna med förslag! Sen tror jag att vi ska köra igång med lite olika katigorier också så det händer lite mer här.
Imorgon ska vi fota och filma Sessan så ska se om vi kan göra henne lite finare imorron, och utrusta med lite lindor, dressyrsadel m.m. Måste även köpa nya läderstövlar eftersom mina är PÅTOK för korta, vilket jag personligen tycker är något av det fulaste som finns, kommer säkert en diss på det.
Lite bilder av min fina Prinsessa.



Får etttroligt framåtlutat överliv i hoppsadel, att träna på det är ett måste!


/ Stephanie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0