Sessan fin!

Sessan fick sig ett rejält tag med borsten idag, tyckte hon var jätte mysigt. Sen red jag och Hanna ner till ridhuset vid ca 8. Hon var verkligen jätte fin idag! bråkade lite som hon brukar göra men jag kunde ha ett stadigt stöd i båda tyglarna (för en gångs skull) utan att hon stannade och hoppade direkt, hon ställde igenom sig fint i båda sidorna, flyttade sig för skänkeln och gjorde jätte fina galoppfattningar i båda varven. Hon har varkligen utvecklats!
Ska försöka hinna upp en runda inom Ullared nu på lovet, mycket länge sen man var där.
Har även hunnit med att mocka ut två boxar idag och flyttat wibba till vårt stall.... ja det var nog allt. Va inte så mycket nu när jag tänkte efter. .
Funderar på om jag och hanna ska sätta på en film nu eller sova?
Röstar film!
Godnatt
/stephanie

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag röstar sova. 01.38!?

2010-11-01 @ 11:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0