uppehåll

Jaha, allas favorit är tillbaka. Wibba gör comeback!
Hon ska tydligen ha varit väldigt dum... kunde visst inte rida henne, leda henne eller något så fick hem henne nu. Gick ner till ridhuset med henne idag så hon skulle få springa av sig, men där verkade inte vara någon bråkstake i henne? Ska iallafall rida henne imorgon och se hur hon beter sig..
Sessan fick ingen motion idag, så får väl ta tag i det imorgon och rida båda hästarna.
Nu är det såhär att om jag inte kan behålla Wibba så kommer jag ha ett uppehåll från hästar ett tag (kommer dock rida i skolan), Sessan är rolig men jag är trött på att sätta mig på hästar som inte "kan" rida på dom så dom blir ok och sen nästa.. vill ha en häst som kan, som man kan jobba lite mer med, och framförallt HOPPA med! Har inte kunat hoppa sedan jag sålde min ponny, och det är snart ett år sedan.
Efter Sweet hade jag ju Hannas ponny och tävlade dressyr på, sen fick jag hem unghästen som bara kunde gå på backen och inte var redo för hinder efter det får jag då Wibba "hoppade" henne två gånger sen var det inte mer med det och nu Sessan som endast ska gå dressyr tills hon skärper sig.
Aja vi får väl se hur det här slutar.. hoppas ju självklart på Wibba!
Bara för att jag saknar min ponny lite extra mycket idag så får hon stå för lite bilder!
/ Stephanie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0