Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge...

Så mina vänner, nu har det hänt en del som sist. Tar en kort genomgång. Jag har som sagt köpt ny häst, Wabitha van T Heike, kommer även bild och film på henne idag! jättefint 11 årigt sto, vilat i två år pågrund av att ryttaren tröttnat, tidigare tävlad LA hopp. import. från Belgien för cirkus 2-3 veckor sen?! ingen aning hur länge jag haft henne. Nu har hon iallafall även kommit ut på maddes hemsida www.hanafis-sporthorses.com och är till salu, kommer en del kunder på henne nu i veckan.
Nog om hästen, skolan är as kalas bra! red inte ida, skönt eftersom jag fortfarande är sjuk, utan hade praktisk teori och träffade på den nya hästen i stallet, Gunnvald. Kollade igenom honom, tempade honom, visiterade o.s.v. vi kom fram till att han hade ballförskjutning, höga trakter, och lite plattfotad, annars var allt UA.
Nå.. vad har vi mer att berätta?, allt är bra med Aurola föresten! Förhoppningsvis är madde hemma vecka 44 när vi har höstlov så vi kan åka upp till Sthlm och hälsa på henne.
Nog om detta vidare till film och bild på fina Wibba! :)





Wibba <3



// Stephanie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0