Hoppträning

Idag var det både hoppning i skolan och hoppträning för Mats. I skolan red jag L.G (eftersom Cartoon inte får hoppa pga någon anledning, spricka i hoven eller vad det nu var...), jag tyckte hon var mjukare idag än vad hon var förra gången jag red henne, även fast vi inte red så mycket dressyr. I alla fall, jag tyckte det gick ganska bra, hon var väldigt pigg mot hinderna och tyckte det var roligt. Det finns väll inte så mycket att säga, det gick ganska bra helt enkelt. Tycker vår hopptränare är bra, är glad att vi fick honom och inte den andra hopptränaren på skolan, och det är ju bra!

Träningen för Mats gick också bra, vi travhoppade, hoppade tre kombination, linjer m.m Sen la vi ihop de till en bana. På lördag ska jag ju hoppa LC + LC så då hoppade vi banan på LC nivå (alltså 90cm). Larett lyssnade fint och det var varken vägringar elr något sådant utan allt rann faktiskt på helt bra. Och hon hoppade fint med ryggen i många språng, så jag är nöjd. Ser fram emot en bra tävling på lördag. För övrigt filmade steffi mig på träningen idag, så jag la in filmerna på datorn, men ack nej, denna datorn (som jag suttit vi i mer än en halvtimme nu för att kunna skriva ett inlägg) är så otroligt långsam och fick för sig att nej, nej,nej inga filmer här inte. Så filmerna går inte att spela upp. Usch vad lack jag blir på denna dator! Men jag lägger in dem så fort jag har steffis mobil vid min underbart subersnabba x2000 dator (jämfört med denna i alla fall).

// Hanna

P.S. Steffi orkade inte blogga idag men hon langar nog in ett inlägg imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0