Höst...

Idag när jag kom till stallet och skulle rida Larett var hon än en gång nerdränkt. Men Steffis häst var inte blöt genom täcket...så antar att det är något dåligt hööks täcke. Vi fick ju det till hästen. Så det får bli att köpa ett nytt sånt, för än så länge är det för varmt för att lägga på ett varmare. I alla fall inte förren jag klippt henne. Men vädret är så knepigt, vissa dagar är det ett helvetes väder medan andra är det jätte fint och varmt... Så man vet ju inte hur man ska göra... Men det tunna täcket måste i alla fall bytas ut så måste köa ett sånt i vilket fall som helst! Ett som tål MYCKET vatten!

Så idag blev det ingen ridning utan bara fixade snabbt i stallet sen åkte hem. Imorgon är det ridning i skolan och träning för Johanna i frillestad. Var ett tag sen jag tränade för henne och jag har saknat det! Så äntligen börjar de igen.

Den tredje oktober är andra omgången utav div ll i röinge. Vet dock inte om jag ska anmäla mig till förklassen, för då blir det ju i princip tre klasser för Larett om vi laget går till omhoppning. Men om jag inte är med i förklassen så har vi inte råd med tabbar och då blir det kanske bara en klass om vi inte går vidare och det är ju tråkigt. Så blir nog att jag är med i förklassen. Jag får se.


Larett när hon stod på kungshult



// Hanna


Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Dem har riktigt bra regntäcke på citygross i hyllinge bra priser också ;p

2010-09-20 @ 21:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0