BackOnTrack-paddar

Något jag skulle vilja ha, för ytterligare försäkran om att hålla Laretts ben friska är de där
BackOnTrack-paddarna. De är bra för att hålla gallorna borta, och de fungerar jättebra. I och med att Larett lätt får gallor skulle jag gärna vilja ha dem och använda efter träning och tävling, för ytterligare skydd. Just nu har jag lånat ett par "wannabe" BackOnTrack-paddar, och de fungerar ju såklart inte lika bra. Men BOT-paddarna är ju ganska dyra. Såg på en sida att de kostade ca 700 för ett par. Det blir ju 1400. Men får se, ska hålla utkik efter dem, hittar jag dem kanske jag köper dem!




Kommentarer
Postat av: Anonym

om du skulle köpa Back on Track så tänk på att man INTE ska använda dom i boxen utan att hästen ska röra sig ganska mycket när dom är på, det skadar lättare benen annars! Men dom är riktigt bra annars :)

2011-04-04 @ 10:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0