Blogg paus

Ja nu har det varit en liten bloggpaus.
I torsdags åkte vi till henriksdal spring tour med fyra hästar,jätte trevligt. Fina hästar, trevligt folk, underbart väder, god mat. Ja vi hade det toppen bra :)

Kaptenen har forsatt att linas varanan dag & ridas ut varanan dag.
Han känns så jäkla fin, Han ser okej ut. Men på lina är han inte helt 100?. han ömmar vid berörning på flertal ställen.
Hrm. ska man åka till vet? eller ska man forsätta att träna på?
svårt val.

Igår fick han en ny sadel & en ny gjord. Minns inte namnet på den nu, men dem som är bra för andningen & dem inre organen.

Planen är väl att tränaren ska kolla på honom. Prata med min Vet när han kommer hem. Även att L kommer ut & kollar igenom honom.
Låter som en bra plan?
Jaja vi får la se vad som händer.
Får väl ringa lite samtal idag.
Nu ska jag på möte & sen ska jag fixa mitt hår. ska slingas & klippas :)

Ikväll ska jag träffa min älsklingar. kommer bli en sjuk utgång. har inte festat på över ett halvår. Morgondagen kommer vara underbar ;) HAHA.
men det är det värt, hoppas jag.



Bilderna är ifrån onsdags, första dagen vi red på banan på typ 3 veckor?






Och såklar en fail bild ;) HAHAHA





Ja han har blivit en riktigt liten tjockis. han har redan påbörjat sin diet haha.


Kommentarer
Postat av: therese ;)

SV: Tack så mycket!

Dem köpte den i Höganäs på Lager 157 ;)

2011-05-01 @ 18:41:32
URL: http://wwhispering.blogg.se/
Postat av: Anonym

JEANSKLÄNNING, CONVERSE 300 kr, Calvin Klein boxer till pojkvännen 3 par för 120 kr, BILLIGT: http://bloppisjosse.blogg.se/2011/april/saljes-converse-skottrandiga-365-uk-4.html



Ray Ban solglasögon till salu. Först till kvarn: Helt nya med tags på + alla tillbehör. http://bloppisjosse.blogg.se/2011/april/saljes-ray-ban-wayfarer-rb2140.html

2011-05-01 @ 18:51:18
Postat av: SANDRA-EN BRA BLOGG!!

fina bilder!

2011-05-01 @ 19:31:35
URL: http://saandraans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0