Dagen

Varmt & skönt idag. Häärligt :)
Har varit på möte & annat tråkigt nu.
Ute med hunden osv.
Nu ska jag snart till stallet,tar med morsan tror jag =)
Planen idag är att longera kaptenen med exakt  samma utrrusning som igår. Bara checka lite hur han ser ut osv. Sen tror jag att jag ska longera honom med sadlen & se hur han ser ut. Fortfarande med samma utrusning i övrigt. ser fortfarande allt ok ut så ska jag nog sitta på han några varv tänkte jag :)

Eller om jag longerar honom direkt med sadlen? jaja det återstår att se.
Ska se om E eller M kan var med & kolla litaa ;D

sen ska nog jag & mamma & milou springa en runda i skogen. ev ska milou få gå lös i en rastgård som hon tycker är skojjsigt :)


Tjarråååå




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0