Dagens ridning

Ridnignen idag gick helt ok. Jobbade henne länge i skritten vilket resulterade i att hon var fnare under hela ridpasset. Även fast hon vart lite tjurig ibland. Annars hände inte så mycket i stallet.. Imorgon blir det att gå upp jättetidigt för att åka till stallet. Vi åker nämligen till Göteborg då. Jag måste hinna rida och jag ska dessutom ha typ en gymnastikövning med en liten stuttsserie. Men det ska nog gå att hinna. Men lär inte bli någon uppdatering från min sida imorgon. Kanske på kvällen om jag inte kommer hem allt för sent. Men det är tveksamt! Kanske slänger in något tidsinställt men har ingen aning om vad jag ska skriva om.. Något idé?

Kommentarer
Postat av: Paula

Om jag går en filmkurs kan du gå en stavningskurs fniss

2011-04-03 @ 08:19:38
Postat av: Hanna

Haha, KUL! ;p

2011-04-03 @ 20:22:48
URL: http://amateurriders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0