en hemlighet!!

hehe hej!
Nu var det ett tag sen igen. Just nu kan jag bara meddela att jag hoppade hamlet igår! duktig häst.
Ikke har haft sadel på sig för första gången igår, och han var jätte duktig! sa absolut ingenting, ingen sadeltvång eller något. Fick även stå med träns på ett tag och leka lite med bettet. Blir väl snart att börja hänga på den lille och så småningom rida in honom.

Och sist med inte minst så har jag en hemlighet! Som inte ens hanna och Jacqueline vet!
Förhoppningsvis så kommer ni få veta det inom denna veckan, om allt blir som planerat... KUL! :D

Har inte haft så mycket tid att blogga, gått upp vid 6 och kommit hem 9 då jag endast ätit och duschat sen deckat direkt i sängen, inte ens startat datorn eller haft tillgång till någon på hela dagen..
Får väl börja med tidsinställda inlägg?!

Nu tänkte jag hålla kväll, spela lite COD, call of duty.. Japp jag älskar såna spel, spelar dock inte så mycket.
Hörs förhoppningsvis imorgon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0