.

Hur började det:
1. På vilken klubb började du rida?: Höganäs ridskola
2. Vem gjorde dig till den ryttare du är idag?: världens bästa tränare !:)
3. Vilken häst har lärt dig mest?: Kaptenen tror jag, han är iaf den svåraste hästen jag ridit.
4. När började du tävla högre än klubbtävlingar?: 2004 tror jag?
5. Vilken häst har du mest placeringar med?:  Nalle. har bara haft unghäst. haha

Dressyr:
1. Vem är den mest utbildade häst du ridit?: Pegasus tror jag.
2. Vilken häst har du din högsta dressyr placering med?: tävlar inte dressyr
3. Vad är det svåraste program du ridit?: -
4. Vad tävlar du för klasser?: -
5. Vad har du tagit för placeringar i år?: -

Hoppning:
1. Vilken häst har du hoppat högsta enkelhindret med, vilken höjd?: En häst hos Magnus.
2. Vilken häst har du hoppat högsta banan med, vilken höjd?: Ojj, ingen aning.
3. Vad tävlar du för klasser?: Just nu tävlar jag inte.
4. Vad har du tagit för placeringar i år?: Inga
5. Vilken klubb föredra du att tävla hos?: Hfrk, perstorp.
Häst:
1. Vem är den hetaste hästen du ridit?: ehm, ingen aning.
2. Vem är den starkaste hästen du ridit? ingen aning
3. Vem är den minsta hästen du ridit?: Shettisen katta haha.
4. Vem är den största hästen du ridit?: Älgen, en häst jag provred. typ 175? haha stooor var den iaf!
5. Vem är den häst du tog grönakortet på?: Ägde Linn då.
6. Vem är den häst du tävlade först i dressyr?:  -
7. Vem är den häst du tävlade först i hoppning?: Nalle
8. Vem är den häst du tog din första placering med?: Nalle
9. Vem är den häst du tog din senaste placering med?: ojj. rider nästan aldrig Avd A. eftersom jag bara haft unghästar. Men Lillagrå  =)
10. Vilka hästar har du tävlat i lag med?: Ingen, har som sagt bara haft unghästar.

Antingen eller:
Häst - Ponny
Dressyr - Hoppning
Utomhus tävling - Inomhus tävling
Satsa för seger - Fis rida                     kanske inte fis rida, men rider aldrig för seger.
Vitt schabrak - Personlig färg
Ridstövlar - Chaps                               Chaps är skönast, men snyggare med stövlar.
Spilta - Box                                        
Spån - Halm                                        mockar hellre i spån, men för hästen halm :)
Räcke - Oxer
Kompisar i hagen -
Ensam

Kaptenen skulle aldrig få gå i hagen med en häst igen. Tre gånger har han gått med en annan häst & varje gång har slutat på djursjukhuset. Men tycker annars att hästar ska kunna få gå tsm :)
Tycker manska kolla från häst till häst :=)

Snodde denna från Xelaaa.blogg.se ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0