hårdträning

Ja nu är det hårdträning som gäller ;)
haha nja kanske lite överdrivet. Men mkt träning iaf =) Känns kul att vara tillbaka.
I lördags var det ju hoppträning, söndag vila. Idag hjälpte E mig. Han var så fruktansvärt lat så jag undrade vad som var fel? men efter mkt hjälp av E så var han finis =)
I morgon är det Johannaträning :) wiee.
I helgen så funderar jag på att åka till ödåkra & hoppa en payandjump. Men verkar som det blir 4 dagars tävling med jobb istlt. Så åker kanske tilljobb & hoppar honom i slutet av veckan.
Ja denna veckan så ska han få arbeta på.
I nästa vecka så ska vi till vet & då efter det så kommer han få en chillidill vecka :)
I dag var jag iväg med jobb med 6 hästar & hoppade. Gick super, var rätt chill då vi hade två duktiga praktikaner med =)
I morgon ska jag på ngt möte mitt på dagen & på kvällen är det träning. så blir en låång chill dag. Gött, kan behövas ibland =)











Gammal bild på Kaptenen.
Har jag föresten berättat att kaptenen har blivit fet? har alltid haft svårt att hålla honom i hull trots fri tillgång på grovfoder. Men nu så bara sväller han som ej shettis eller ngt? haha. jaja, tyder ju på att han trivs & mår bra.
Så nu kallas han den tjocka ponnyn, av mig iaf ;)
ska ta lite bilder på honom i morgon så ska ni få se min köttbulle :)



Tjarrrååå

Kommentarer
Postat av: Jennie Kristensson

Hörde att han hade fått fine rumpa :D hihi, dela med dig till min häst? ;)

2011-04-04 @ 23:18:07
URL: http://jdressyrfjant.blogg.se/
Postat av: Jennie Kristensson

Näää de e klart :p tänkte inte på de.... men då passar han ju bra där ute på lannet med alla andra tjocka världsklass hästar ;) haha

2011-04-05 @ 19:21:33
URL: http://jdressyrfjant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0