Igår

Vart sent hemma igår så bloggade aldrig, eftersom det baar vart en halvtimme tills Big Brother började. Så skulle jag hinna äta och sådant, haha. Så blev inte så mycket igår. Igår införskaffade jag även moppen, så nu är jag moppeägare igen, härligt. Älskar att köra moppe, det är en sån känsla, typ sommaren 2009, underbart! Fast det är ganska mycket saknad.. men det är härligt minnen att tänka på i alla fall!
Sedan köpte vi även sadeln som var en av de vi tittade på, och lånade hem. Tänkte skriva ett inägg om de olika sadlerna och vilken sadel vi köpte och så. Så det kommer antingen idag eller imorgon, vi får se!
Igår red jag ut en sväng, red en lite längre runda, och det vart härligt. Larett vart dock lite rädd, men det är hon alltid när vi rider på nya ställen. Ofta är det bara för hon vill vända hem istället, men om man inte ger sig så går hon tillslut. Haha! Det är bara trams!

Kommentarer
Postat av: rebecca :D

fett mysig sommar <3

2011-04-02 @ 13:24:33
Postat av: Hanna

Jaa! :D <3

2011-04-02 @ 20:01:56
URL: http://amateurriders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0