ikke såld

Hejhej, den söta skimeln var det egentligen meningen att jag skulle rida in o.s.v men idag blev han såld! Lite halv tråkigt, han är så otroligt social och en underbar unghäst!
Idag har jag och Li varit på gymmet (som vanligt) fast idag träffade vi en personlig tränare som skulle hjnälpa oss att lägga upp träningen o.s.v.. hon tyckte att vi tränade alldeles för mycket, klandrar henne inte.. vi tränar väldigt mycket, så nu har vi lagt om planeringen lite vilket är = massor av tid över till annat.
Så imorgon ska jag inte träna utan jag ska jobba istället!!= rida..
I skolan idag var vi hos Ingela och hade körning.. Lägger upp lite soft film på det sen men änsålänge bara en bild på Helga och russet Prunus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0