Sadlarna jag inte köpte

Jag lånade alltså hem tre sadlar ifrån Flädie (stavning?) för att se om de passade och om jag trivdes i dem då såklart. De Tänkte först berätta lite om de jag inte köpte ( eftersom jag inte hade något batteri i kameran igår så jag kunde inte fota den, haha!). Vart såklart hoppsadlar, i och med att min förra vart alldeles förliten (16tum)
Den ena vart en Franc Baines sadel. Svart, 36 i bomvidd och 17 tum. Testade den och den låg helt ok. men provade aldrig att rida i den eftersom folk sa att jag inte skulle gilla den och jag inte tyckte den låg optimalt. Så kan inte berätta hur jag tyckte den vart att rida i.
Den andra sadeln vi lånade vart aldrig tänkt att köpa, utan bara för att testa hur den låg och sådant. Tror det är en Prestige Hippos med bomvid 36 coh 17 tum då. Den passade inte alls utan vart alldeles för vid (tror jag det var). Så den red jag inte i heller (såklart), så red egentligen bara i den jag köpte. Men eftersom jag inte har någon bild på den så får jag skriva om den i ett annat inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0